לפני אי-אילו חודשים הצטרפתי לסטודיו צ'אקלפיש, שיצר בין השאר את המשחק סטארבאונד ופתח לאחרונה משרד בלונדון כדי לאגד את כל חבריו המפוזרים ברחבי העולם במקום אחד.
גויסתי כדי להיות חלק מצוות שיפתח משחק חדש, שלא הרבה ידוע לגביו עדיין מלבד שהוא יעסוק בפירטים (ייאי!). הנה כמה סקיצות שציירתי כחלק מהמאמצים לגייס שותפים נוספים לפרוייקט:
וכאן יש אלבום עם אוסף קונספט ארט שיצרנו אדם ריצ'ז, זאק מונטויה ואני כחלק מסיעור המוחין המאוד ראשוני.
מעבר לעבודה על משחק הפירטים (שם זמני [אני מקווה]), ציירתי גם כמה דברים לסטארבאונד; לא למשחק עצמו, כי פיקסל-ארט הוא עדיין לא המומחיות שלי, אבל מסביבו.
סטארבאונד הוא משחק "ארגז חול", כלומר הוא פתוח לחלוטין לחקירה ואינטראקציה בין המון פלנטות שנוצרות ע"י קוד (במקום שיהיה מספר מוגבל שהיוצרים הכינו מראש). אחד הדברים המגניבים בו הוא שהוא מתפתח כל הזמן, גם מבחינה מכנית וגם מבחינה סיפורית. בחודשים האחרונים, למשל, הלכה ונחשפה קשת סיפור חובקת-עולם שכונתה "The Agaran Menace". היא התחילה בצורת נבגים משונים שצצו בכל מקום ללא הסבר, ואחריהם עקבו אנשי-פטריה מאיימים למראה. את הסיפור שמאחורי התופעה המדאיגה חשפנו בטריילר הזה, בו ציורים שלי מעטרים את מילותיו של אשטון רייז, מהכותבים של סטארבאונד.
את האירוע ליווה גם איור בסגנון פוסטרים של סרטים ישנים:
ושני עמודי קומיקס שאפשר לראות בפורומים של צ'אקלפיש בלחיצה פשוטה על הפאנל הראשון הזה:
שני וולפייפרים של סטארבאונד, שאחד מהם יצא יחד עם השנניגנז של Agaran Menace ורלוונטי לאירוע:
כל הרזולוציות בתחתית הניוזלטר הזה
כל הרזולוציות בתחתית הניוזלטר הזה
ואחרון חביב וקצת מבאס: המשימה הראשונה שקיבלתי כשהתחלתי לעבוד בצ'אקלפיש היא לצייר כריכה לגליון של המגזין PC Gamer שיכיל כתבה גדולה וראיון על סטארבאונד. עבדתי על הציור 3-4 ימים והייתי סופר מרוצה, אבל בסוף הגליון יצא עם כריכה אחרת. אני מניחה שאי אפשר להתמודד מול עיצוב כריכה של כל הגדולים של בליזארד, אבל אני עדיין חושבת שהוא נחמד.
כמובן שכל האיורים בפוסט הזה והדמויות שבהם שייכים ל-Chucklefish Games.
אביב
מקסים!
ממש יפה. הבעיה שלי היא שאחרי ציורים כל כך יפים "מסביב" קצת קשה לי להתחבר לפיקסל ארט של המשחק עצמו.
הרבה זמן לא הייתי פה. ממש כיף לעבור על הפוסטים. תמשיכי להפציץ ולהצליח 🙂