MisterFF, אין לי מדריכים לעבודות מהסוג הזה, אבל כמה טיפים שיכולים לעזור:
1. תצייר מה שאתה רואה, לא מה שאתה חושב שאתה רואה. הידע שלנו של "איך נראים פנים אנושיים" עשוי לגרום לנו לצייר מה שאנחנו מכירים, ולאו דווקא מה שאנחנו רואים לנגד עינינו.
2. קצת המשך של הקודם – אל תצייר בקו, צייר בכתם. הפנים (וכל דבר אחר בטבע) לא מצוייר בקווים כמו בקומיקס, אלא בנוי ממעברים עדינים או חדים בין אור וצל. תתמקד בכתמים האלה וצייר אותם בצורות ובטונים הנכונים ובלי לשים לב כבר "יצא לך" העתק של המקור.
3. אם אתה עובד בעפרון – מריחות יכולות להראות ממש רע. אני ממליצה לך להתאמן ביצירת אותם כתמים של אור וצל בעזרת הרבה עבודת עפרון וקווים קטנים, ולא ע"י מריחות.
בעיני הוא הכי מוצלח עד היום=)
הוא ניראה ממש דומה, בהתחלה שהיסתכלתי על התמונה המוקטנת לא ראיתי הבדלים.
יפה המשיכי כך, מתי תיצבעי?
יש לך מדריך איך לעשות עבודות כמו שעשית?
הנה עבודה קטנה שלי, אני יודע שהיא ממש לא מקצועית, אני אפילו נעזרתי בשולחן אור.
http://img155.imageshack.us/img155/8851/workcopyws2.jpg
עבודה מצויינת. בשניה הראשונה שמסתכלים קשה להבחין בהבדל ביניהן- וזה המדד להצלחה בעבודה הזאת…
יפה מאוד! נהנתי!
תודה רבה =)
MisterFF, אין לי מדריכים לעבודות מהסוג הזה, אבל כמה טיפים שיכולים לעזור:
1. תצייר מה שאתה רואה, לא מה שאתה חושב שאתה רואה. הידע שלנו של "איך נראים פנים אנושיים" עשוי לגרום לנו לצייר מה שאנחנו מכירים, ולאו דווקא מה שאנחנו רואים לנגד עינינו.
2. קצת המשך של הקודם – אל תצייר בקו, צייר בכתם. הפנים (וכל דבר אחר בטבע) לא מצוייר בקווים כמו בקומיקס, אלא בנוי ממעברים עדינים או חדים בין אור וצל. תתמקד בכתמים האלה וצייר אותם בצורות ובטונים הנכונים ובלי לשים לב כבר "יצא לך" העתק של המקור.
3. אם אתה עובד בעפרון – מריחות יכולות להראות ממש רע. אני ממליצה לך להתאמן ביצירת אותם כתמים של אור וצל בעזרת הרבה עבודת עפרון וקווים קטנים, ולא ע"י מריחות.
בשנייה הראשונה לא הבחנתי מה ציור ומה צילום.